
Identitate vizuala

Identitatea vizuala reprezinta totalul factorilor vizuali pe care ii integram in imaginea promovata catre public. Astfel, parti comune ce formeaza identitatea vizuala sunt: culoare, font, forma, simbol.
Elementul central al identitatii vizuale este logo-ul. Logoul reprezinta semnatura companiei si este unul dintre cele mai importante elemente grafice cu ajutorul caruia campania sau brand-ul sunt imediat recunoscute. Acesta este un element unic pe piata. Logo-ul este definit de forma, proportie, paleta de culori si font specific.
Clientii fac de cele mai multe ori asocierea intre logo si domeniul de activitate al companiei. De aceea, in promovarea trebuie sa existe constanta pentru a realiza un impact pe termen lung si a face cunoscuta firma sau apartenenta produsului. Impreuna cu asocierile facute de public, parerea lor despre produsul sau serviciul tau, prezenta si gradul de cunoastere al firmei, ajungem la ceea ce se numeste brand.
Brandingul reprezinta realizarea unei imagini avantajoase pentru un anumit produs sau o campanie, in intentia de a se observa diferenta fata de competitori din punctul de vedere al clientilor.
Brandbook reprezinta totalitatea si imbinarea elementelor ce sunt
folosite de campanie. Cu ajutorul acestuia clientii si partenerii va
diferentiaza de companiile concurente.
Brandbook-ul reprezinta un instrument de publicitate si de marketing, el
fiind conceput pentru a incuraja popularitatea si pentru a intensifica
increderea partenerilor.